Vigyázat, csalók!

Ezen az oldalon a csalásokkal kapcsolatos tapasztalatainkat szeretnénk megosztani: mire kell odafigyelni vásárláskor, mit nem szabad elhinni, mikor kell gyanakodni. Pár fontos óvintézkedést betartva és következetesen ragaszkodva ezen alapelvekhez könnyen elkerülheted, hogy becsapjanak.

Biztatunk Titeket, hogy a kommentálási és a kapcsolatfelvételi lehetőség segítségével osszátok meg saját történeteiteket is, hogy így egymást segítve könnyebben szoríthassuk vissza a csalók ármánykodását.

Az alábbiakban a saját vagy felhasználóink tapasztalatai és utánajárásai alapján készült cikkeket tesszük közzé. A listát a bejelentések és felderítéseink alapján frissítjük. Reméljük, hogy rendszeres felülvizsgálatainkkal gyorsan és hatékonyan kiszűrhetőek a csaló hirdetések és egy jó közösséget tudunk kialakítani a tisztességes adás-vételre törekvő felhasználóink között.

2016 év eleji csalásokról itt írtunk: “Nyomozunk: Csaló hirdetések az ALMAPRÓ-n

Tippek

  • Soha ne utalj pénzt előre, ez alapszabály. Sajnos mindenhol vannak csalók, még itt is. A csalók legtöbbször a távolságra hivatkozva kérik azt a vásárlótól, hogy utalják el a termék árát vagy valamekkora előleget a termékért és utólag postázzák a terméket. Nem szabad bedőlni!

  • A legbiztonságosabb, ha találkozol az eladóval és személyesen fizetsz, mert így lehetőséged van ellenőrizni a terméket.

  • Nagyobb értékű termék vásárlásakor célszerű egy adásvételi szerződést is írni.

  • Ha magyartalanul, láthatóan fordítóprogrammal írt hirdetést találnál vagy ilyen levelet kapnál a hirdetéseddel kapcsolatban, kérjük jelezd!

  • Az átadás helyszínéül célszerű az APPSolute bármelyik szervizpontját választani, itt ugyanis át is vizsgáltathatod a készüléket. Így biztos lehetsz benne, hogy minden hibáról értesülsz vásárlás előtt.